Skip to main content

Kontakt

Frågor om städ eller inredning?

Vår kunniga och trevliga personal finns här för att svara på alla dina funderingar och frågor samt ge dig ett erbjudande som passar just dina behov. Vi ser fram emot att hjälpa dig skapa ett renare, snyggare och mer harmoniskt hem eller arbetsplats!

En kvinna i mörk kostym, Amalia Kyrou

Amalia Kyrou

VD
E-post: amalia@amaliaservice.se
Telefon:  0480-98 00 34

En kvinna i ljus klänning, Maria

Maria-Eleni Strachini

Platschef / Administration
E-post: mariaeleni@amaliaservice.se
Telefon: 079-340 32 93

Arbetsledaren Yasser på Amalia Städ och inredning poserar utomhus i en blå väst och stickad tröja, med en bakgrund av grönska och bostadshus

Yasser Manla

Arbetsledare
E-post: yasser@amaliaservice.se
Telefon:  073-584 62 34

Skriv till oss!

    Denna sida använder sig av reCAPTCHA.
    Villkor och policyer av Google Privacy policy och Google terms of service gäller.

    Varför ska jag välja Amalia Städ och Inredning?

    Du kan känna trygghet och förtroende för oss. Med gedigen erfarenhet och strikt sekretess säkerställer vi att arbetet utförs professionellt.

    Första städningen

    När vi ska städa hos er för första gången så bokar vi en tid med er för att orientera oss hur lång tid det kommer att ta att utföra städningen. Den första städningen är alltid en noll-städning dvs. en grovstädning som förbereder huset för vårt framtida arbete. Det innebär att den första städningen tar alltid extra tid eftersom vi tittar noga på alla ytor som te.x. fönsterkarm, bakom och under möbler, dammar och torkar av tavlor, skåp och garderober; ventilation och lampor m.m..

    Hur sker betalningen?

    Fakturabetalning gäller, 20 dagar netto. Vi tar även emot betalning via Swish.

    Hur lång tid tar det att städa min bostad?

    Det beror på hur stort hus/lägenhet det handlar om dvs. antal kvadratmeter. Hur smutsigt det är och hur ofta ni beställer städning hos oss. Det är ni själva som bestämmer hur mycket tid ni vill lägga och prioritera vad ni vill ha städat.

    Kan jag själv välja vad som ska städas?

    Självklart klart att du kan välja vad det är som vi ska begränsa vårt arbete till, du kan till exempel önska dig att vi bara ska dammsuga, torka av damm eller om du vill att vi gör så mycket vi hinner på utsatt tid t. ex. 3 timmar men detta måste vi komma överens om innan vi börjar städa hos er.

    Är ni försäkrade?

    Ja, vi är försäkrade mot skador som uppstår under vår arbetstid.

    Står ni för städmaterial?

    Vi har med oss allt städmaterial som behövs men det underlättar om det finns en fungerande dammsugare. Hygien och hälsa är viktigt för oss därför vill vi att hushållet har hink och mopp tillgängligt. Informera oss i god tid ifall ni lider av några allergier, då är det ni själva som ska ordna med medel som inte framkallar era allergier.

    Hur avbokar jag en städning?

    Du kan avboka en städtid senast 5 arbetsdagar innan städtillfället. Tyvärr så godtar jag inte avbokningar senare än det, utan då debiteras du som vanligt. Vid sjukdom är vi flexibla med avbokningen och kan boka om din tid när det passar er.

    Kan jag reklamera en städning?

    Skulle ni mot förmodan vara missnöjd med en städning, måste ni meddela oss inom 24 H per telefon. Vi kommer att komma ut och titta och går igenom vad ni är missnöjd med. Sedan kommer vi att åtgärda detta tills ni är nöjda.

    Åtgärdar ni själva felet innan vi hunnit komma så kommer ni debiteras som vanligt.

    Har ni akutstädning?

    En akutstädning innebär att ni begär en städning som ska utföras inom 3 dagar från beställningen. Akutstädning kostar 40% extra mot ordinarie pris. Våra stamkunder kan så klart få ett rabatterat pris på sin akutstädning.